Motnje spanja povzročajo zdravstvena tveganja

Vsi imamo kdaj motnje spanja. Verjetno ste že govorili z družinskim članom, ki je dejal: imam težave s spanjem, prosim pomagaj. Gotovo ste mu skušali dati kvaliteten nasvet za odpravo nespečnosti. Problem nastane, ker niso vsi vzroki za motnje spanja isti in jih ne moremo odpraviti na enak način.

Nespečnost je izjemno velik problem

Velikokrat posledic nespečnosti ne jemljemo resno. Menimo, da smo dovolj zbrani in pripravljeni na vsakodnevne izzive. Največkrat se dejanskih posledic zavedamo šele, ko je prepozno. Predstavljajte si, da zaspite za volanom  in kakšne posledice ima to lahko na vaše življenje. Že samo pomanjkanje zbranosti in pozornosti na delovnem mestu, prinaša obilo težav v vaše življenje. Nespečnosti ne jemljite zlahka. Raje poiščite vzroke zanjo in jih odpravite.

Kronična nespečnost in diagnosticiranje

Kronična nespečnost nastopi, ko imate motnje spanja zaporedoma tri tedne ali več. V primeru, da si ne morete predstavljati tri tedne utrujenosti, je čas za spremembe. Najprej začnite pri tem, da si priznate imam težave s spanjem.  Nadaljujte z iskanjem vzroka za te težave. V primeru, da vzroka ne morete sami najti, se obvezno posvetujte s svojim osebnim zdravnikom. Nespečnost namreč vpliva na vaše srce, prebavila, pljuča, krvni obtok, možganske procese, razpoloženje, pojav bolečine in nastanek kronično nevarnih bolezni.

Triki za odpravo nespečnosti

Obstaja veliko različnih trikov za sprostitev in odpravo motenj spanja. Pomembno je, da najprej ugotovite ali gre za fizične vzroke ali za posledice stresa. Mnogim pomaga že jemanje hormona melatonina, s katerim uravnavajo faze spanje-budnost, medtem ko drugim pomaga jemanje uspavalnih tablet, ki pa velikokrat povzročajo odvisnost in dejansko ne odpravijo vzrokov za pomanjkanje spanca.  Veliko strokovnjakov priporoča kombinacijo treh dejavnosti. Prva dejavnost je telesna aktivnost v povezavi z zdravo prehrano. Druga dejavnost vključuje sproščanje in odpravo vseh stresnih misli. Tretja pa vključuje dodajanje melatonina v vsakodnevno prehrano.

Napišite komentar