Ah te trgovine…

Splet, splet, splet. Na spletu najdemo toliko spletnih trgovin in vsega, da če želimo eno trgovino na novo »zagnati« imamo kar prav malo strah pred seboj, če nam lahko v vsem tem navalu sploh to uspe ali ne. In ravno strah je tisti, ki zavira vso našo kreativnost in željo po uspehu.

On je tisti tihi ubijalec, ampak samo od nas je potem samo odvisno ali nam ga bo uspelo utišati iz naših misli ali bomo nekaj naredili, da nam uspe nekaj narediti in da uspemo v tem kar nas veseli, kar želimo vsak dan delati. In izdelava spletne trgovine je pomemben dejavnik, to vsekakor, prav tako pa je pomembno pri njej, da je dobrega izgleda, da ko kupec pride na stran, da ga le ta pritegne ne pa odvrne kot nekatere spletne strani.

Image result for izdelava spletne trgovine

Sama vem, ko veliko brskam po spletu, ko iščem kakšne določene reči, ampak jih takoj ne najdem in iščem po vseh možnih straneh in vidim kakšne so, in so takšne da ti mine do nakupa. Kot prvo so tako izdelane, da nič ni lepo urejeno, nimaš vse na enem mestu kot je to potrebno, da kupev takoj najde kar išče. Kot drugo so barve takšne, da te ne pritegnejo, določeni imajo kot neko mavrico na spletni strani, ker je uporabljenih toliko barv, da ti mine brskati, ker te že oči bolijo od tega. Kot tretjo, meni osebno najbolj tečna zadeva pa je košarica.

Jaz obožujem, ko nekaj naročiš, da vpišeš samo podatke, kam se ti pošlje mail in zaključiš naročilo. Ampak ne, nekateri imajo po 8 korakov preden lahko zaključiš naročilo in ko to vidim jaz niti ne grem zaključevati naročila, ker mi mine. Zato vam priporočam, da ko se odločite za to, dobro premislite kako in kaj hočete imate. Vsaka malenkost pri spletni trgovini je pomembna, da kupca ali pritegne ali pa odvrne.

Dodaj odgovor